salinea: Emma Frost, sitting comfortably (chill)
[personal profile] salinea
So to do a recap of this week’s American TV shows:

- The Good Wife: Yes, good, show. I still love you the most. Especially you, Kalinda. OMG Eli even got to be COMPETENT. That’s wonderful. Keep on with it. Don’t make me stress too much about Cary though, show, I rather like him, all in all and I don’t watch you to be stressed.

- Sleepy Hollow: tbh you tried to drag this illusion reveal too long and it distracted me and kinda messed up your timing. But you’re still my second favourite show and you were pretty great in your ridiculous yet sassy way. AND YES MY BABY JENNY IS REGULAR NOW YEAH! Please do try to treat Katrina better as a character tho. And bring Orlando back stat.

- Gotham: Well you do the city Gotham pretty good, so that’s a big point in your favourite, and I also I loved baby Selina so far and even baby Bruce. I never like Bruce, wtf. I’m actually not sure what to make of what you’re doing with Renée yet (and Cris) but she’s one of my fav SO DONT MESS UP. I’m afraid your Gordon bores me. I fear this is my white male protagonist fatigue more than anything, cuz he’s not badly acted or anything. Fish Moony is delightful tho, so there’s that. You need to improve on the writing front fast though, otherwise you’ll be as mediocre Agents of Shield.

- Agents of SHIELD: Oh show, I’m afraid you’re on a countdown. Improve quickly and stop mistreating your female characters quickly. Stop making Coulson so fucking aggravating, I’m starting to hate seeing him on screen if you keep doing that raising music and it’s so cheesy and I want to throw things at my screen. Xena better not be dead is what I’m saying because I saw that quote from one of the writer about them initially writing her as Victoria Hand’s girlfriend Isabelle but then realising that would make them the show that killed the two lesbians and scrapping it back AND THIS IS MAKING ME SEE RED. So basically you have a few episodes to improve quickly or I give up on you. Cheers!

- How to Get Away With Murder: Good writing, good plot set up, intriguing characters if not yet quite what I would call sympathetic yet. But I like plotty stories too, I can roll with that rather than character appeal for now. I like the use of male seducing, too, interesting gender reversal in how it was handled. Don’t get too excited with the fancy jumpcut shit, it’s not 2007 any more and it just looks silly. Just, be smart and not too creepy and we’ll be great friends.




so yeah, hi! Anybody still reading?
From:
Anonymous
OpenID
Identity URL: 
User
Account name:
Password:
If you don't have an account you can create one now.
Subject:
HTML doesn't work in the subject.

Message:

If you are unable to use this captcha for any reason, please contact us by email at support@dreamwidth.org


 
Links will be displayed as unclickable URLs to help prevent spam.

February 2016

S M T W T F S
 12 3456
78910111213
14151617181920
21222324252627
2829     

Expand Cut Tags

No cut tags

Tags

Powered by Dreamwidth Studios
Page generated 28 Jun 2017 10:31 pm

Style Credit